مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-20سياسي

 تعهدات نوسازی مدارس به شکل کامل عملیاتی شده است


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در چهار سفر معاون عمرانی وزیر آموزش وپرورش در دو سال اخیر تمام تعهدات مدرسه سازی درسطح استان اردبیل به انجام رسیده است.

-   احمدناصری در جلسه شورای آموزش و پرورش پارس آباد که با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس برگزار شد، اظهار کرد: ما خوشحال هستیم که با دعوت نماینده شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش سفری را به شهرستان های شمالی استان داشتند تا از نزدیک در جریان مطلوبیت کار در بخش توسعه فضاهای آموزشی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: جا دارد از همراهی خوب فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش مناطق شمالی استان قدردانی کنیم که در این سفر یک روزه از نزدیک فرصت بازدید از پروژه ها و شروع چهار پروژه آموزشی جدید را فراهم کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در کنار آغاز عملیات احداث چهار باب مدرسه در پارس آباد، بیله سوار، اصلاندوز و جعفرآباد معاون وزیر قول تکمیل نمازخانه ها، سالن ها و استخرهای نیمه تمام مدارس را با اعتبارات ملی و استانی دادند.

ناصری به سفر یکروزه رییس سازمان نوسازی به شمال استان اشاره کرد و افزود: در این سفر قرار شد تا در کنار احداث چهار مدرسه جدید منابع اعتباری برای توسعه سیستم گرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 تعهدات نوسازی مدارس به شکل کامل عملیاتی شده است

 تعهدات نوسازی مدارس به شکل کامل عملیاتی شده است